Jisses

Idag blev det som sagt stugan. Mådde inte så jättebra, så jag låg och vilade ganska mycket.
Men iallafall. När vi hade varit där i kanske tjugo minuter skjutsade jag (i båt) över Elias och Lucas till andra sidan där dom skulle göra någonting. Efter fem minuter skriker Elias att jag ska komma och hämta honom. Pappa åkte och hämtade honom, och självklart hade han skurit sig i fingret, de hade täljt. Ett ganska djupt sår som blödde som fasen. Alla fick lite panik men efter ett tag, när de konstaterat att han inte behövde sy, så var det bra igen.
Sen kom släkten och vi hade mysigt. Jag åkte även ring, vilket är sjukt roligt. Jag lyckades hålla mig kvar hela tiden :D. Jag hade ont i armarna efteråt, men vad gör det?

Nu ska jag snart ut till stallet och rida en lång uteritt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0