Perfekt dag

Min katt väckte mig ca fem imorse, för att han ville gå ut... Jag släppte ut honom och sen gick jag och lade mig igen. Vaknade klockan elva sen och åkte ut till stallet. Red ut en sväng, mysigt!
Sen blev jag kvar i stallet ett tag till och tittade på hoppträning. Hade sällskap av Jessica och hennes familj :D.
Cyklade hem sen och satte mig vid datan. Håller på att göra iordning lite saker med videos och bilder och massa. Faktiskt riktigt roligt när det blir bra :D. MOVIE-MAKER, ett tips!
Nu ska jag duscha och sen tänkte jag slappa framför TV:n med en film som mamma har hyrt åt mig, snäll är hon. Är ensam hemma så man får passa på att njuta av lugn och ro. Haha.

Hade bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0