Bästa ridgruppen

Skolan var slapp. Kollade på film de tre första lektionerna, om franska revolutionen.
Sen hade vi slöjd och slutade efter det. Klockan var halv ett.
Gick hem med Moa. Först gick vi förbi pappa, Moa skulle hämta pepparkaksdeg ;)
Sen började vi gå igen. Jag tyckte att jag hade glömt något och det var såklart skolväskan.
Så vi gick tillbaka till pappas hus och hämtade den. Sen gick jag till mamma.
Var ute och fotade lite först.
Sen kollade jag på en film och somnade.
Jätteskönt att sova lite!
Sen åkte jag till stallet.
Där hade jag hopplektion på Midde. Vi hade poänghoppning.
Jag, Michan och Melinda var i lag.
Vi var riktigt duktiga!
Vann båda gångerna.
Sen plockade vi bort hindrena och jag var halvt galen..
Blev en hel del skratt.
Det är lite sorgligt faktisk.
Ridgruppen kommer inte vara kvar nästa termin.. Riktigt tråkigt.
Vi har så roligt ihop och jag älskar verkligen gruppen.
Alla är helt underbara!
Menmen, sånt är livet.

Nu ska jag duscha och sen sova.

Och, imorgon får vi lov. Någon är glad :D :D

Just det, Jojjo har börjat kalla mig Linnchen med! Chen betyder liten på tyska tydligen. Han tycker att jag är kort så ja, nu heter jag tydligen så :) han är helt rolig!

Puss /Linn


NettyPlett och Linnchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0