Det är nu jag behöver dig.

Skolan var ganska slapp.
Hade först engelska, vi såg på film.
På PS:n kollade vi med på film.
Sen hade vi bild och skrev analys på några bilder.
Efter det hade vi lunch. Julbord, som inte var så gott.
Sen blev det idrott och då körde jag pingis och sen hade vi betygs-prat med läraren.
Är ganska nöjd iaf :)
På svenskan kollade vi på film igen.
Just det, filmen vi såg på var love actually. Väldigt bra film :D

Japp, nu sitter jag här och gör inte allt för mycket.
Pappa var här nyss och lämnade ett glas på mitt rum.
Jaja, tänkte jag. Haha, söt är han :D
Ska till stallet sen och rida.
Blir också julbord med massa folk.
Det blir bra det.

Puss /Linn


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Love actually är en ruggigt bra film ju!! Love it!! ;-)

2010-12-18 @ 18:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0