Frusen Linn

Gick upp klockan halv 9 idag, alldeles för tidigt..
Åkte till stallet och red ut.
Red på Midde idag. Första gången på tre veckor.
Det gick bra, vi skrittade mest.
Netty fick styltor så vi kunde inte trava och galoppera så mycket.
När vi var tillbaka i stallet var jag riktigt frusen.
Kände varken tår, fingrar, ansiktet eller mina knän.
Men sånt ska man väl stå ut med i ett par månader till kan jag tro.

Nu håller jag på att göta mig iordning.
Ska på julbord sen. Till Ullinge.
Tar två timmar dit med bil.. Men det är värt det.
Min farbror jobbar där. Fast idag ska han äta med oss tror jag.
Alltid roligt att träffa honom ju!
Vi sover på hotellet där.
Moa och jag har ett eget hotellrum, väldigt skönt :D

Bloggar mer när jag kommer hem.
Hade bäst :D

Puss /Linn


här är en bild från baksidan.
bild från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0