I byn lixom.

Gick upp typ klockan halv 10. Vilket jag tyckte var för tidigt.
Jag och mamma åkte till stallet, jag red på Midde och hon gick bredvid.
Det var iskallt och jag trodde jag skulle dö, typ.
Sen gjorde jag mig iordning och mötte Bella på (nya namnet) byn.
Vi skulle fika på sandelius men det var fullt med folk.
Bella hade inte ätit något så jag tvingade henna att köpa mat.
Vi gick till oasen och hon köpte pommestallrik.
När hon satt där och åt och jag åt lite av henne så snodde hon mina pengar och gick och köpte en till mig med.
Jag bara, jaha. Jag är inte hungrig men visst.
Haha, skrattade nog rätt mycket åt henne!
Sen gick vi och köpte mjölk och letade efter ringar. Det gick inget vidare så vi gick hem till Bella.
Vi har dampat loss rätt ordentligt och jag vet inte om deras lägenhet är så fin längre..
Jaja, nu lyssnar vi på musik, dansar oxh sitter vid datan.
Har det mysigt som bara den.
Älskar den bruden kan jag lova! <3


Här är vi, Doris och Marwin :D


Kommentarer
Postat av: bellaah

haha, jaaddu kul har vi haft det iallafall!

det måste vi göra om snart tycker jag!

ajloveju linn smedberg! <3

2010-12-23 @ 21:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0