Julklappsspel

Kom nyss hem från min moster. Jag, mamma, bror, kusin, mormor, moster och mosters man har kört julklappsspel. Det var massa massa paket. Som vanligt så gick det dåligt för mig och som valigt så krigade jag, bror och kusin om samma sak. (Elias och Hanna)
Slutade med att Elias vann det. Buhu!
Menmen, det var roligt iallafall.

Idag då har jag varit i stallet och ridit ut en sväng på Midde.
Red själv, inte så jättelångt.
Hade räknat med att det skulle vara kallt men jag blir alltid lika förvånad..

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Ska kolla på världsbästa mysteriet på greveholm. Älskart :D

Hoppas ni haft det bra! Puss /Linn





Bellson och jag :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela Knutzon<3

Sv: haha tack :D men är allt bra annars då?

2010-12-26 @ 18:53:04
URL: http://mikaelakz.blogg.se/
Postat av: bellaah

knatte&fnatte förevigt <3

2010-12-26 @ 20:11:21
Postat av: Mikaela Knutzon<3

SV: Bara bra här oxxå :)eller lite hostig typ.. hehe :) vad ska du göra idag då?

2010-12-27 @ 10:47:22
URL: http://mikaelakz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0