Kanondag

Jag har lov :D Känns helt grymt!
I klassrummet hade jag och Moa roligt, som vanligt.
Jisses vi skrattar nog åt allt. Eller... Jag skrattar åt allt och Moa skrattar åt mig, typ :) Ah, hon är bäst iallafall!
Fick betygen med, är nöjd!

Iallafall. Efter kyrkan så gick jag tillbaka till skolan och väntade på Bella där.
Sen stod vi och snackade med massa folk från hennes klass.
Sen gick vi neråt och lite mer folk följde med. Ja sen blev det sandelius med Ebba och Bella.
Fick jättefint armband av Bella-Boll i julklapp, tack för det!
Ebba och jag gick hem till mig sen och vi gjorde inte så mycket.
Hämtade mina pengar och gick neråt sen igen.
Vi köpte lite godis och sen följde med henne till frisören och väntade tills hon var klar. Hon blev såklart finfin!
Sen gick vi och kollade efter paket till julklapps-spel. Hittade två saker iallafall och det får duga.
Ja, sen så satt vi och snackade och sådär.
Efter det blev det lite panik eftersom vi hade glömt bort att hon skulle åka buss hem.
Hon hann med, men busschauffören blev sur. Dumma honom!
Efter det så gick jag hem.

Nu sitter jag här. Jag och mamma har lagat knäck (heter det så?), det blev smarrigt kan jag lova :D

Japp, följer med mamma och kollar på teater-repetition sen!

Tack för dagen alla! Älskar er <3





världens sötaste!



Kommentarer
Postat av: bellaah

hade det toppen den stunden vi var ;))

tack för den jätte fina prisenten & BREVET!

älskar dej linn du är bäst!<33

2010-12-22 @ 17:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0