Pengarna eller livet

Denna dag avslutades ju som sagt på kulturhuset där jag kollade på teater-repetition, som för övrigt heter pengarna eller livet. Den kommer spelas alla helger i Januari.
Jag ska sälja fika :) Jag och Jane är grymma på det.
Grisarna 1 och 2, u know!
Det var jätteroligt, men tog en stund ju ;). Människorna där är verkligen underbara.
Kallt som attan var det, men jag fick låna Nicklas tröja, så det gjorde inte så mycket.

Nu ska jag sova. Blir upp rätt tidigt imorgon och rida Midde.
Blir att vara med min Bella-Boll sen. Ser fram emot det redan :D <3

Puss /Linn

Kommentarer
Postat av: bellaaah

wiiiihuuu.. vi har jätte kuul :DD<3

2010-12-23 @ 17:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0