Rubrik kommer jag inte på

Julen var bra! Fick en hel del och är mycket nöjd.
Orkar inte skriva upp det jag fick just nu..
Var ju i kyrkan sen och kom hem ca kvart i ett.
Somnade typ halv två. Var riktigt trött!
Idag har jag varit hos pappa en sväng.
Fick paket av farmor och Jerker.
Av farmor fick jag en spegel och biljett till melodifestivalen.
Av Jerker fick jag en inspelningsgrej till datorn. Som man kan göra musik i och så.
Stort tack!
Nu är mormor här och vi har ätit och sådär.
Sen var jag smart och trillade i trappan förut. Slog i bakhuvudet. Så jag har jäkligt ont i skallen nu.
Skulle ju vara snyggt att få hjärnskakning igen! INTE.
Ska nog till stallet sen med.

Puss /Linn


Sötis!

Kommentarer
Postat av: Mikaela Knutzon<3

Hej fin blogg, har du gjort designen själv? :) kram

2010-12-26 @ 18:13:04
URL: http://mikaelakz.blogg.se/
Postat av: Mikaela Knutzon<3

okej :) jag har gjort headern själv, fast jag är inte så nöjd hehe :P

2010-12-26 @ 18:50:24
URL: http://mikaelakz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0