Cykla ifrån regn

Stalljour idag då. Jobbigt!
Jag och Moa städade ur skåpen, det blev finfint. Behövdes verkligen.
Vi städade även ur skåpet på loftet, hittade Middes grimma sen han var föl. Asgulligt ju.
Sen blev det att cykla hem och äta för att sen cykla till stallet igen. När vi började cykla regnade det lite, när vi hade åkt en bit så såg vi att det regnade massa en bit längre fram. Vi blev blöta. Men vi lyckades cykla ifrån regnet. Haha. Väl i stallet så släppte vi in hästar. Sen red jag och Moa ut. Då såg vi igen att det regnade massa en bit fram. Blöta igen, och vi lyckades rida ifrån regnet. Hihhi. Det var lite roligt faktiskt.
Sen cyklade jag hem igen.

Nu sitter jag och väntar på att Emma ska komma så att vi kan köpa godis och hyra film. Det kommer bli en myskväll :D <3

Kommentarer
Postat av: Moa :)

Det var fett coolt! :D

2010-06-14 @ 19:31:15
URL: http://mowah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0