Duktig tjej

Loppet som jag var på i Söderköping gick bra. Det var ett jobbigt lopp, man spran upp för ett stort berg som finns där, den var hemsk! Men iallafall. Det var massa som tävlade i lag och så, totalt 300 som sprang så det var ganska trångt ibörjan. Av de som sprang enskilt var det 130 st, jag kom på plats 45. Det var jag väldigt nöjd med, för att var första loppet och så :D. Sprang ju lixom fortare än 95 stycken, det är iallafall jag nöjd med :D

Imorgon är det midsommar. Ska till Vadstena och rida islandshäst, på kvällen blir det att fira lite med släkt ;)

Vad ska ni göra på midsommar?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Rida islandshäst på Omberg tillsammans med min söta dotter (tur att det är hästarna som tar oss upp på det berget, så vi inte skulle springa uppför det också!), äta midsommarlunch i Vadstena och grilla hos mormor på kvällen! Det är karduller det!

2010-06-24 @ 23:12:02
Postat av: Bloggarmaja

sv: idag har jag ridigt och jobbat med en kompis, du då?

2010-06-24 @ 23:50:35
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: thaipinnen ♥

sv; jag har redan lagt till dig :D

2010-06-26 @ 17:35:45
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0