Camilla

Camilla, min älskade vän från Norge vill att jag ska skriva om henne. Så det gör jag :D


Nu ska ni få höra lite om henne.

Hon är jätteduktig på svenska, och jag börjar lära mig Norska så vi förstår varandra :D, det är-som vi brukar säga- GRYMT BRA! Hon får mig att må bra och vara jätteglad. Bruden har världens energi och det är kul som bara den. Haha, vi skrattar åt typ allt :D
Vi har värsta planerna för sommaren, shopping och ja hon ska hitta en kille åt mig. Undrar hur det ska gå?
En sötnos är vad hon är, och ett hello kitty fan. Jag lovar, hon älskar hello kitty. Lite galet, men väldigt gulligt :D

Älskar henne sjukt mycket, vill att hon ska flytta till Sverige. En del av mig åkte med henne till Norge när hon åkte hem förra gången...



Kommentarer
Postat av: Anonym

aw, vilken söt tjej du är<3

Jag älskar dig gumman<3

2010-05-16 @ 22:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0