Helgen

Det har varit en konstig helg av många orsaker...
Men den har ändå varit ganska bra.
Tävlade i lördags, läs mer om det på hästbloggen.

Skolan idag var ganska bra. Alltid jobbigt med måndagar, men nu är det ju bara tre veckor kvar till sommarlov. Åh, så skönt det ska bli :D. Jag längtar som bara den.
I veckan nu är det mycket som händer. Mycket i skolan och även efter. Det är massa att bli klar med.

I fredags skulle jag platta håret, som vanligt.
Jag hade plattat typ halva håret när plattången exploderade i min hand. Asläskigt ju!
Så förhoppningsvis går det att få en ny.

Hade bäst!!






Kommentarer
Postat av: emelie

Hejhej ;)

fin blogg hörredu, men vad heter din hästblogg?

pussss

2010-05-24 @ 20:15:48
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0