Wiiiie

Ä N T L I G E N !

Netty är nästan helt frisk, vi får börja sätta igång henne nu :). Trava lite varje dag.
Som man har längtat.
________________________________________________________________________________________________

Sov inte alls bra inatt, hostat typ hela natten. Så för att ligga högt med huvudet för att slippa att hosta så byggde jag ett berg av kuddar.
Det visade dig inte vara så smart. När jag vaknade hade jag nackspärr, ont i axlar och rygg. Som tur var gick nackspärren över.
Skolan var långsam. Åkte hem och åt lite och fastnade här...
Snart blir det ut till stallet och rida både Netty och Midde. Midde blir det dressyrarbete på.
Sen ska jag göra iordning honom för tävlingen som är imorgon, Moa kommer ut och hjälper till också, bra det!
Hoppas att det går bra imorgon.


Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

Vad tycker du om min klänning jag hade på mig på blogawardsturnen i Sthlm, släng jättegärna in kommentaren i det inlägget!



KRAM

2010-05-22 @ 22:25:16
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0