När mörkret faller

På hemkunskapen idag så hade vi teori, blev marknadsundersökning (som vanligt).
Jag och Sara var superduktiga såklart.
Gick till konfan sen. Satt och snackade lite med Olle först. Sen kom Nike.
Haha, vi hade roligt som vanligt. Massa folk kom det till slut.
Jojjo, Nike och jag skrattade åt det mesta alla andra sa.
Vi såg en film sen, "när mörkret faller". Jag satt nog mest och var rädd och höll Nike i handen.
Det var faktiskt riktigt hemsk, men en tankeställare får man absolut.

Nu så är jag hemma och ska plugga lite. Har rätt mycket att göra.. ;)


Kommentarer
Postat av: Julia Andersson

sv: men du är sööt!:D<3

2010-11-11 @ 20:32:03
URL: http://juliaanndersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0