ONT

Trillade av Midde på tävlingen igår. Var alldeles för trött och sen var det iskallt.
Så det blev inget bra helt enkelt.
Kom in på hindret för långsamt så han stannade. Jag tappade balensen helt och gjorde en kullerbytta över huvudet på honom. Det var en oxer och jag hamnade i mitten på den. Fick bakbommen på mig.
Kände först ingenting. Sen fick jag jättteont i huvudet och nacken.
Det har inte släppt än. Hade ont hela dagen igår och det har inte släppt nu heller.
Konstigt faktiskt, jag tror inte att jag fick så hård smäll mot huvudet. Menmen.

Ska göra iordning lite i mitt rum nu och sen ska jag plugga lite.

Puss /Linn


Saknar sommaren 2010. Spenderades med underbara människor. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0