Dålig uppdatering, jodå!

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Men har inte haft tid och faktist inte lust heller. Ska försöka bättra mig!

Iallafall. Det har hunnit hända ganska mycket. Var på Boda Borg nu i helgen med ungdomssektionen i stallet. Det var riktigt roligt och något jag vill göra om. Kom hem med en hel del blåmärken och sår, men det får man helt enkelt tåla. Jag var i ett jättebra lag (BYGGARE BOB- GÄNGET) Helt enormt kul hade vi :)
 Har någon av er varit på Boda Borg och vad tyckte ni?
Just nu sitter jag i skolan, är väldigt trött. Vi har precis varit i simhallen. Det gick inte så lyckat, jag var inte alls bra på att livrädda...

Men men. Har fem lektioner kvar och sen slutar jag!


Hade bra, Pussigull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0