Hemma igen

Kom hem från London igår. Skönt att komma hem och sova i sin egen säng. Men jag saknar London redan ändå.
Jag har varit med om massa saker, både roliga och livsfarliga :D. Var nära på att bli överkörd av en cyklist och jag fick nästan en buss i huvudet. Och nej, jag vet inte hur jag lyckas...
När vi hade landat igår iaf så tog det två timmar hem med bil. Jag hade datorn igång och som tur vad så hade jag gulliga vänner som underhöll mig, puss på dem!

Idag så gick jag upp ganska tidigt för att åka till stallet, hoppade och visade Netty för Jessica och hennes mamma. Sen så fick de rida, det gick kanon :D
Nu ska jag duscha och sen ska jag till pappa, fast han är inte hemma tyvärr. Men han kommer nog om några timmar.

Hade bäst!

/Puss







  gulp...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Bra du koste deg vennen ;)

Gleder meg til jeg skal til london :D <3

2010-09-26 @ 12:18:37
URL: http://www.ccamillaofnorway.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0