Dåligt väder

Inget roligt väder idag :/
Inte för det gör så jättemycket när man ska sitta i ett klassrum hela dagen då ;)

Igår hade jag privatlektion på Tigriz. Skulle träna mycket på att få henne i form och så, det var fokus ett.
I början gick det lite sådär och det var väldigt svårt och jobbigt. Men sen kom hon ner i en jättefin form och det kändes toppen. Efter ett tag kunde jag verkligen ha henne kvar där och både jag och hästen kunde jobba riktigt ordentligt. Är nöjd med det ridpasset!
När jag sen kom hem gav jag mig ut och sprang. Sen blev det lite plugg.
Rätt duktig har jag varit, sprang i söndags, i måndags och igår. Inte så bra med tre dagar i rad då, menmen.

Nu så ska jag försöka få ihop en framsida till kärlekshäftet som vi jobbat med de senaste fem veckorna eller så. Skönt att få det inlämnat och klart.

Puss /Linn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0