I am terrified to love for the first time.

Helmysig dag med min fina Evelina. Blev kladdkaka, snack och film (som jag anade). Hon är helt bra den tjejen!
Nu har jag skrivit lite på en nyhetsartikel som vi fick i skolan idag. Det gick riktigt dåligt på lektionen så har fixat iordning lite nu. Mammut kom hem med min efterlängtade pippi-tröja förut med :) Glad chey!
Ska ta och ringa Moa snart och sen måste jag fixa lite tills imorgon, vi ska ta klassfoto- blä!
Tänkte gå och lägga mig sen, det har varit en tuff helg med väldigt mycket att göra.
Nu gråter mamma över att hennes favoritprogram inte är idag, så ska väl trösta henne lite. Som den snälla dotter jag är. Hihi!

Hade bäst :)
Puss /L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0