Like a dynamite.

Var i stallet förut med min älskade pappa. Hoppade lite på Tigriz. Det gick bra tycker jag :)
Ikväll blir det föreställning igen, vilket jag ser fram emot.
Jag får jättemycket beröm och det känns så sjukt kul :) Att andra uppskattar det jag gör. Det gör att man bara vill fortsätta. Är så glad att jag tog den här chansen.
Har kommit på att under den här sommaren har jag lärt mig väldigt mycket. Om hur jag själv är och vad jag vill.
Jag har två intressen som jag verkligen vill fortsätta med, det är ridningen och sen sång/teater. Det är egentligen tre då, men teater och sång kombinerat är bäst. Jag har förstått vilka människor som verkligen är viktiga och vilka som bara drar ner mig. Vad jag behöver för att må bra.
Att jag klarar det mesta som jag vill och klarar mig mycket själv.
Det är skönt!

Tror att det kommer en liten film upp här snart :)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0