Lite att ta igen.

Kass uppdatering, igen.

Senast jag uppdaterade så skulle jag till stan och dit åkte jag med :)
Köpte ett par jeans och en tröja. Sen åkte jag och pappa till sharpman där jag fick köpa min älskade hjälm.
Sen blev det ju stugan och dit kom lite kompisar. Riktigt roligt var det :) Åkte vattenskidor, ring, såg på film och sen blev det massa mys.
Ja sen var jag med Ebbson vilket var kanonbra :)
Blev stugan dagen efter och ut dit så blev det en joggingtur.
Var ute och sprang igår och dagen innan det med. Sen har jag ridit de flesta dagarna med, underbart!
Idag så var jag och mamma i Tjällmo hos mammas kompis, det var trevlans. Mycket bad, mat, sol och så cyklade vi på vattnet. Det är jättehärligt. 
Nu när jag kom hem märkte jag att jag hade bränt mig :( inte bra.
Imorgon då så ska jag ut och rida med Heléne. Hon kommer och hämtar mig kvart över 7.
Undrar vad som flugit i mig, jag hatar ju att gå upp tidigt. Men det har nog att göra med att jag älskar att vara i stallet just nu. Det är underbart. Världens finaste hästar. <3

Nu blir det mat.
Puss /Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0