Provar att blogga från mobilen.

Hej där! Jag vaknade precis :) Ska snart gå upp och göra mig iordning och äta frulle. Har bytt mobil nu med, har en iPhone 4 istället för 3. Det var konstigt att lägga ifrån sig min gamla och sen börja fixa iordning med en ny. I en mobil finns ju ändå en själv. Fick faktiskt en liten tår i ögat. Hoppas att den här mobilen kommer vara ännu bättre, vilket den borde :). Jaha, idag då! Jag ska leka med min underbart söta syssling Nellie. Tyvärr verkar det som vädret är dåligt men det kanske blir bättre? Hoppas det. Aoo nu ska jag få igång den här dagen. Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: linnea<3

ska du sälja 3:an? :) <33

2011-08-09 @ 17:23:56
URL: http://linneaandresson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0