Älskling, jag kommer aldrig förstå dig om du inte hjälper mig.

Jag är nöjd med julen och med julklapparna. En hel del pengar, presentkort, parfym, kläder, kalender och en onepiece :D Like it a lot! Körde julklappsspelet med och vann nästan för mycket :) Hihi, härligt att man kan ha tur någon gång iallafall.. Saknade dig extra mycket igår morfar, julen är inte sig lik utan dig.

Idag sov jag rätt länge och snart kommer mormor hit för att äta, usch vad man äter mycket runt jul :o. Jag är fortfarande mätt ju! Jag har sytt också. Måste bli klar med mitt jäkla broderi. Fröken tvingade mig att ta hem och sy över lovet, hur snällt var inte det? :D Tack fröken!

Har inte så mycket mer att skriva tror jag. Uppdaterar mer sen.

Hejdå fellows.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0