Har blivit bortbytt, grundlurad, borde blivit van nu.

Jag uppdaterade aldrig igår, som ni märkte. Var tvungen att sova.

Genrepet igår gick inte så bra. Jag höll på att svimma och det var rätt obehagligt.
Men själva konserten gick faktiskt bra. Kronan klämde inte så mycket då och det blev fint. Solosången gick med bra så jag är nöjd :)
Idag så blev det att gå upp klockan 6 för att locka håret. Skolan gick rätt fort, spelade in en härlig film också.
Gick tidigare från skolan för att ha ett framträdande på IOGT. Det gick bra.
Sitter hemma nu och väntar på mat. Jag har skalat potatis :)
Sen blir det ett till framträdande.

Pussss.


frågan som alla ställer sig: vad har bilden med Linns dag att göra?
bra fråga, för den har inte så jättemycket med dagen att göra.
mer än att jag tog den på en slöjdlektion för några månader sen
och jag hade slöjd idag :) thihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0