I know that you got your reasons.

Skolan var okej och dansen gick bra. Måste säga det igen, den är grym!!!!
Direkt efter skolan så blev det luciaträning som också gick bra, åh vad vi är duktiga. Efter den så ringde Pia mig och ville att jag skulle vara med på fotografering till farsen. Det kunde jag väl sa jag och farmor skjutsade mig till en fotograf :) Vi tog lite plojfoton som jag tror blev riktigt härliga :D

Nu sitter jag och försöker lära mig någon tyska. Det går riktigt dåligt måste jag säga :( Får inte in något alls i huvudet :(




Kommentarer
Postat av: Matilda

Prova vända boken åt rätt håll kan hjälpa ;D <3

2011-12-02 @ 19:03:58
URL: http://mmatildalind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0