If I ever leave this world alive.

Jag tror att jag har tagit lov redan, iallafall så är min hjärna inställd på det :) Det går inte så jättebra att tänka. Min lilla vän Patricia har visst också tagit lov redan. Hon glömde alla bilder hemma så vi kan inte jobba på bilden och inte lämna in vårat arbete. Aja, jag tycker om henne ändå! Så nu har jag absolut ingenting att göra och det är skönt. Kommer bli en bra dag idag. Massage och avslappning på idrotten, chill!!
Efter skolan ska jag leka med min fina Jull. Ska ner till kulturhuset efter och kolla på farsrep.

P.S I Love You

Kan även säga att jag såg just den filmen i söndags (Ps I love you alltså) och jag har sett den förut. Vet hur jäkla sorglig den är. Men jag skulle tvärt se den ändå. Och jisses vad jag grät. Grät som bara den och sprang till pappa som fick trösta mig :) Hihi, jag är nog lite känslig vad det gäller filmer. Inte så lite heller kanske, mycket.


bild från google.


Kommentarer
Postat av: hannis

Den filmen är så bra!

(gråter varje gång.



puss <3

2011-12-30 @ 12:03:45
URL: http://chinnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0