Jag har glömt dig en vacker dag.

Det var längesen jag frös så mycket som jag har gjort idag. Usch och fy. Kom hem för fyra timmar sen och jag fryser fortafarande.. Annars har det varit en bra dag och det gick bra för Moa. Duktiga.
Väl hemma har jag bara chillat framför tv:n och sovit lite halvt. Det kommer inte bli mycket mer idag tror jag.
Imorgon är det skola igen -.- Vet inte hur jag ska klara den dagen riktigt, för imorgon får vi veta.. Gah.
Har haft problem att sova hela den här veckan (det är aldrig ett problem annars) vilket jag tror beror på att jag är så nervös! Det finns för mycket i skallen.
Inte kommer det bli lättare att somna i natt när jag är hur orolig som helst för Frasse. Kan du inte bara komma hem gubben? Matte är rädd om dig ju.. :(


plett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0