Jag tappade bort mig själv någonstans på vägen.

Uppe klockan 6 imorse för att ha stalljour. Det gick fort eftersom vi var många så då red jag och Moa. Barbacka i paddocken. Hästarna var återigen galna. Idag berodde det nog mest på den jäkla blåsten.

Stan var riktigt bra men det var lite väl mycket folk. Shit shit alltså, hade lite smått panik ett tag :)
Fick med mig en del hem och har även hittat saker som jag ska köpa nästa gång. Det jag köpte ny var ett par byxor, tre tröjor, puder, concealer och nagellack. Ett presentkort rök helt, resten har jag kvar :D Yei!
När jag kom hem så blev det en löprunda. Sprang lite överallt. Sjukt skönt är det. Höra musiken pumpa i öronen, känna kroppen jobba och rensa tankarna. Eller bara släppa alla tankar helt, det behövs verkligen det med..

Nu tänkte jag mysa lite framför TV:n eller datorn och bara njuta av att jag har lov. Morgondagen får vi se vad den har att erbjuda.


naw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0