Min släkt.

Ja, vad ska man säga?
De är bäst och jag älskar dom.

På pappas sida är vi en stor släkt. Ganska galen med. Vi har lekdagar (har haft i alla år) och alla älskar alla typ. Det finns lixom inga svårigheter. Massa bus och skoj alltid. Det finns vissa i släkten som jag står närmre än andra men när vi träffas är det ingen skillnad. Det är ganska stor åldersskillnad med. Den yngsta är runt 6 och den äldsta är 91. Gammelmormor Greta, världens bästa!

Hos mammas sida är det inte lika stor släkt men de är hur bra som helst de med. Mormor, moster, mosters man, kusin. Det är de vi umgås allra mest med. Men sen är det mammas kusin Mirja med och hennes man Mattias och sen deras barn Mio och Nellie.

Det finns nog inte så mycket mer att säga. Alla är underbara och jag har världens bästa släkt, alla gånger!!
De har alltid funnits där och har alltid trott på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0