Now half of me is left.

Datorn var inte igång på hela kvällen igår så det blev bloggtorka. Hur eller hur.
Jag var i stallet efter skolan och red Tigge. Det gick hur bra som helst och det kändes kanon. Fina bebis.
Senare var jag ute och gick med min goa vän Sara.

Nu sitter jag och lyssnar på min SO-lärare idag. Det är inte mer intressant idag om jag säger så. Vi har inte kommit in på kineser än, idag är det arbetskraft som gäller. Nae, nu är det fotbollsmatch i Afrika som är ämnet. JAG FÖRSTÅR INTE. Förstår inte mer när jag bloggar, men ändå (a)

Vad som händer idag i skolan är väl ungefär ingenting. Det är nog en lugn dag över huvudtaget. Hopplektion ikväll :)

Hopp och hej på er :)


Fiiiiiiiiiiiiint!


Kommentarer
Postat av: Eliiiin

INTE BLOGGA PÅ LEKTIONEN LINN! ;) <3

2011-12-20 @ 15:26:47
URL: http://eelinggustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0