There is nothing left of me.

Den här helgen har det varit fullt upp vilket har gjort att bloggen inte blivit så bra uppdaterad. Efter jag kom hem i lördags blev det stallet direkt för att hjälpa till på luciashow. Senare på kvällen blev det julbord i stallet. Åkte hem ganska tidigt eftersom hela familjen var trötta. Igår så blev det en dag med min käre far. Han är bra den gubben!

Nu är jag i skolan och har haft slöjd och tyska. Har inte gjort allt för mycket på lektionerna, film på tyskan :)
Har SO för tillfället och vi har någon slags genomgång. Jag trodde vi skulle gå igenom geografin som vi jobbat med på senaste tiden. Läraren hade visst andra planer... Han pratar om att hans pappa jobbade på Shell och han berättar att kineser vill ha stora bilar. Hänger inte med riktigt. Jaha, nu pratar han om bussar med.
Ska försöka ge mig in i ämnet tänkte jag. lycka till.

Glad för att det bara är några få dagar kvar i skolan. Jag behöver lov mer än någonsin!!!!

Puss och hej!


Sån bil kanske skulle vara något för Kina?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0