You can break everything I have.

Jag är helt galet trött.
Tänkte gå upp klockan 6 för att locka håret till luciaframträdandet, men jag orkar bara inte! Får se om jag hinner det sen. Nu sitter jag i ett litet utrymme med Evelina och Bex. Vi ska snart ha en muntlig uppgift, dags för keeeeetchuuuuuuup!!!!! Sen ska jag iväg och lussa för en massa golfare :)

Skriver rätt mycket om lucian känner jag..
Men det beror på att mär jag gör någonsting så ger jag allt jag har, vad det än gäller. Jag gör inget halvt lixom. Just nu är det lucia som varit det stora och därför är det det som kommer med hela tiden. Samtidigt som det försöker så försöker jag ge allt på allt annat som finns. Lite höga krav på mig själv kanske.. Inget som är bra, men måste jobba på..

Pussigull



Kommentarer
Postat av: Helene

Tack för jättefint Luciafirande i kyrkan, såååå fina Du och tärnorna var. Kraaaam o pusss

2011-12-14 @ 16:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0