Här och nu bländad av ett stjärnljus.

Jag gick upp tidigt och gjorde mig klar för en promenad till Virken med farmor. Det tog ungefär en timma och en kvart. Träffade gammelmormor, Ylva, Viktor och Oskar. Fikade lite och sen kollade jag när Viktor och Oskar förlorade en hel del hockeymatcher. Sen blev det lite mat och efter det så körde vi wii. Man skulle skjuta fåglar. Var inte riktigt så bra på det.. Hehe. Fick skjuts hem av Viktor och Oskar sen, goa grabbar dedär!

Sen blev det fars för min del. Fixa hår och greja och sen kollade jag på själva föreställningen, genrep var det. Duktiga duktiga! Imorgon är det premiär. Tror att det kommer gå minst lika bra.
Nyårsafton imorgon med.. Shit! Var tog 2011 vägen? Vet inte. Men ändå skönt att året är över. 2012 kanske kan bli bättre? Ja, tror nog det!

Nu ska jag sova lite så man orkar med morgondagen.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0