Från kungamantel till mumintroll

Har inte alls hunnit blogga de här dagarna, har haft fullt upp men praon.

I tisdags fick jag vara i kostymrummet, massa massa kläder och så. Stefan sa till mig att jag fick prova precis vad jag ville och ta så mycket kort som helst. Yiiiiippiiiiie!
De hade jättemycket klänningar. Bröllopsklänningar, gamla klänningar, osv. Det var väl det som jag tyckte mest om och provade mest av. Helt underbara.
Jag provade även en teletubbiesdräkt, kavajer, osv.

I onsdags och igår så var jag på östgötateatern i Linköping. I onsdags var jag och kollade bakom scenen. Sen kollade jag på föreställningen chicago. Den var jättebra!!
Igår var jag med ljusteknikern och fick ju då se musikalen en gång till :D

Idag ska jag med till Linköping men vet inte riktigt vad jag ska få göra.

Sen har vi köpt en till häst nu, TIGRIZ. Jag red henne igår och det gick faktiskt kanonbra! Första 20 minuter- en halvtimma var hon lite slängig med huvudet och så. Men sen gick hon jättefint verkligen.
Det är första riktiga passet för oss tillsammans, då man jobbar ordentligt. Man jobbar ju inte riktigt på samma sett när man provrider. 

Nu måste jag dra.

Puss /Linn

Kommentarer
Postat av: maribell :D

du måste lägga upp bilder!! :D<3<3

Kramizar!!<3

2011-02-14 @ 20:15:39
URL: http://beila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0