Pang i huvudet

Första dagen i skolan på tre veckor. Roligt att träffa alla men pluggandes kunde jag lika gärna sluppit.
Jobbade på SO:n med min gaffel Evelina! Gick kanoners :D
Sen blev det massa andra lektioner..
Moa och jag hade roligt på tyskan och våran lärare hade roligt åt oss!
Har varit och hämtat grejer hos pappa och nu sitter jag här.
Pluggar lite. Men ska nog sluta med det. Har stört ont i huvudet.
Tänkte kolla på filmen mamma mia. Sen sova..

Grattis till världens bästa syster som fyller 15 år idag med! :D Älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

Tyska lektionerna är ju, hmm.. alltid konstiga! xD

Tack så mkt, älskar dig med! <3

2011-03-03 @ 21:44:52
URL: http://moajonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0