Riktigt roligt

Jag och Moa hade riktigt roligt i stallet idag.
Vi red typ vid Nygård. Jag var tvungen att hoppa av Midde. Vi red barbacka.
Sen skulle jag ställa mig på en snödriva och sen hoppa upp på Midde. Men jag hoppade ifrån så mycket att jag gled ner från snödrivan och halkade till. Jag hamnade under hästen. Det var lite läskigt ;)
Haha, men jag kom upp på honom sen.
När hästarna sen var tillbaka i stallet och allt var iordning så dampade vi loss lite, som vanligt typ.
Sen när Peter skulle hämta oss så trillade Moa omkull vid bilen.
Jag skrattade som bara den. Det såg så himla roligt ut.

Nu har jag pluggat lite NO och ska snart sova. Det behövs verkligen nu.

Puss /Linn


Kommentarer
Postat av: Moooooooooa

Haha, de var väl inte så läskigt? ;)



pusssss

2011-02-22 @ 22:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0