Hoppas hoppas hoppas

Det är mycket just nu. Jag vet inte riktigt var jag står längre. Kanske någonstans mellan allt.
Eller kanske utanför allt.


Skolan är inte allt för rolig, men det funkar.
Har engelska redovisning och svenskaprov imorgon.
Hade NO-förhör igår och det gick rätt okej.
Men svenskaprovet är riktigt mycket, till och med läraren säger att det blir svårt. TOPPEN. Nä, jag väljer att inte lyssna allt för mycket på det tror jag.

Nu ska jag vara superpositiv resten av dagen, har redan varit ganska negativ..

Jag ser fram emot:
Stockholmsresan.
Praon nästa vecka.
Lov v.8
Sälen med Bella vecka 16.
Börja repa teater.
Sommaren, ska spela teater och rida en massa med Moa.



Kommentarer
Postat av: emelie

Det kommer bli jättekul att ha med dig i traska igen :D

2011-02-04 @ 18:44:06
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0