Får mig att må bra

Det är mycket som får mig att må bra.

Att jag har nära kontakt med mina vänner är viktigt för mig och då mår jag bra.
Jag mår väldigt bra när jag vet att folk i min omgivning mår bra med. Är någon ledsen blir jag också det lätt.
Mår helt enkelt bra av att umgås med människor som jag tycker om!

Jag mår bra när jag är i stallet också. Få vara med hästarna och ta det lite lugnt och så, det är underbart!
När man når nya mål och så, helt bra känsla.

Musik mår jag bra av. Att sättta sig vid pianot, spela och sjunga av sig lite. Det är jätteskönt och bra.
Eller bara ta igång någon musik på spotify eller vad som. Då blir jag lugn.

Att vara i Sälen och åka skidorär också en sak som jag mår bra av. Kasta sig ut i backen och koncentrera sig på bara skidorna och backen. Det är häftigt. Man glömmer alla andra problem som finns.
Sen så ska man väl ha lite koll på de andra i backen, annars kan det bli krock.. ;)

Sommarstugan är också ett jättebra ställe att vara på. Att umgås med familjen eller med vänner.
Våran stuga är på en ö, så man är ganska ifred. Det är bra!
Bada, åka ring efter båten, sola, äta, sova. Är bara helt underbart det med.

Sen finns det massa mer saker som jag mår bra av. Men det var lite iallafall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0