Får mig ledsen

Det värsta som finns för mig är att förlora någon. Som tur är har jag inte förlorat så många nära.
Min farfar dog när jag var tre år. Vilket jag inte kommer ihåg.
Men min morfar dog i somras. Det var riktigt jobbigt. Så att förlora någon/något genom dödsfall är det som gör mig mest ledsen.

Att bråka med någon eller så gör mig såklart ledsen med.
Skitsnack och falska rykten är också jäkligt tråkigt. Men sånt finns ju jämt.

Jag blir väldigt lätt påverkad av andra med. Framförallt de jag bryr mig om.
Så är någon annan ledsen blir jag med det.
Gäller även djur då.

Sorgliga berättelser, filmer, böcker, texter osv är jag ganska svag för med. En sorglig film=mycket tårar.

När det går dåligt i skolan är jag lite nere med. Men det har jag oftast bara mig själv att skylla så jag försöker tänka framåt och lägga det bakom mig.

Blir ledsen eller rättare sagt bekymrad när saker inte fungerar som jag vill. Kan bli galen på mobiler, datorer osv.
Eller när jag inte har så mycket pengar. Eller några snygga kläder osv.
Ja, men det är inte så allvarligt ju ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0