Hur har mitt 2010 varit

Det är svårt att sammanfatta ett helt år. Men ett försök är det värt!
Har hänt ganska mycket, och jag har lärt mig många saker.

Det bra tar vi först.
Jag har fått några nya vänner som är toppen.
De "gamla" är också helt toppen såklart!
Har kommit framåt i ridningen och känner hästarna ännu bättre. Varit iväg på en del tävlingar och har varit ganska nöjd över resultat och sådär.
Sommaren var jättebra. Var mycket i stugan, vilket är toppen. Jag var mycket med Viktor, Camilla och Jonte. Vi hade jätteroligt. Sen var jag, mamma och Elias i Falkenberg med. Det var underbart.
Vi köpte även en till katt. Ville :D
Jag var även och sprang ett lopp med min mamma. Det var i Söderköping. Gick jättebra för att vara första gången.
Hösten kommer jag inte ihåg så mycket av.. Var på birka och så, vilket är toppen!
För några månader sen sjöng jag även på min gammelmormors 90-årsfest. Det var riktigt häftigt! Väldigt nöjd med att jag gjorde det. Nu iallafall har jag varit med och kollat mycket när min mamma har repat teater. Det har varit jätteroligt. Nu har de börjat spela upp och jag är där och säljer fika!

Till det dåliga.
Netty hade kotledsinflammation och vi kunde inte rida henne. Men hon blev bra igen och det är det viktigaste!
Sen har det varit lite bråk och sånt där. I skolan och i stallet.
I augusti dog min morfar. Det gick fort, så han fick inte lida iaf. Det var riktigt, riktigt jobbigt. Svårt att beskriva det så jag försöker inte med det. Begravning och allt blev det ju. Fint men hårt.
Sen trillade jag av Midde med för några veckor sen och fick hjärnskakning.
Lite småsaker har hänt med, men inget som påverkar mitt år så mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0