Mina starka sidor

Jodå, det finns sånna också :)

Jag har växt upp i en underbar familj som alltid stöttat och hjälpt mig.
Släkten är helt fantastisk och jag har alltid känt mig så säker när jag är med dem.
Min farmor framförallt. Hon är världens bästa och hon har gjort så jag fått bättre självförtroende!

Jag har ganska lätt för att vara mig själv och framförallt när jag känner personer.
Det är en bra egenskap tycker jag.
Är rätt positiv med och är nästan alltid glad. Iallafall när jag är bland andra.
Jag är rätt galen och oftast är det bra.
Tror att de flesta känner mig som en glad och galen person. Det är nog så jag vill vara med.
Jag är rätt lätt att ha och göra med. Inte så svår att prata och komma överens med.

Jag är bra på att lyssna och hjälpa andra. Sätter ofta andra före mig själv. Det är såklart inte alltid så jättebra. Blir lätt så att man sårar sig själv istället. Men som tur är brukar jag kunna balansera det bra :)

Mina vänner är de absolut bästa. Känner att jag har börjat hitta riktiga vänner och det känns toppen. Det är jag glad för varje dag. De gör att jag blir stark och om inte annat så känner jag mig starkare.

En till sak som är positivt med mig är att jag är bra på att iaktta och räkna ut saker. Förstår utan att det behövs säga så mycket.


Sådär. Det var lite starka sidor :)

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Du är världens bästa vän, Linn!! ;-)

2011-01-02 @ 21:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0