Sjuk

Igår kväll mådde jag inte alls bra. Jag gick och lade mig tidigt.
Frös som bara den men lyckades somna efter typ en timma.
Vaknade klockan två sen på natten och mådde riktigt illa.
Jag gick in i badrummet och det kändes som om jag skulle svimma.
Så jag lade mig på golvet ett tag. Mycket skönare luft där.
Efter ett tag började jag frysa igen så jag gick och hämtade kudde och täcke.
Sen sov jag på badrumsgolvet. Inte så skönt kan jag säga..
Hade riktigt ont sen när mamma öppnade dörren och frågade varför jag var där.
Haha, jag är så SMART!

Så jag stannade hemma från skolan. Har jätteont i huvudet och halsen. Hostar en del och har feber med :(.
Har mått bättre kan jag säga.
Ganska surt eftersom jag har mycket i skolan och sådär. Jag behöver plugga men orkar inte..

Jag älskar mina vänner. <3


Kommentarer
Postat av: Camilla Christensen

kryaaa på dig<3

jag¨älskar dig <3

2011-01-19 @ 23:56:26
URL: http://cammii.blogg.se/
Postat av: emelie

& vi älskar dig!!

2011-02-05 @ 11:31:56
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0