Skrattar

Jag skrattar åt allting hela tiden idag. Fast det är väl inte så ovanligt..
Det är väl både bra och dåligt.


Första dagen i skolan idag då. Jobbigt att gå upp och sådär.
Den första lektionen var idrott, grattis till mig typ. Japp och det var cirkelträning, styrka.
Några från G3 har börjat i våran idrottsgrupp. Jennifer bland annat, kanoners :D
Puh, träningsvärk imorgon kan jag lova!
Sen hade vi PS fast vi skulle haft svenska. Fick nya platser, jag sitter bredvid Elin I.
Vi har såklart kanonroligt.
Tyskan med Moa och Bella. Lite Jonas med.
Mobbing åt alla håll typ.
Sen var det någon förut som gick rakt in i mig. Han hade något för huvudet och såg därför lite ut som en älg.
Nu har jag PS igen och fixar powerpoint.

Blir att va med Ebba sen. Wiiihu! :D


Beppe- Varför har inte Island och Finland någon kung?
Jag till Elin- För att ingen fattar ju vad de säger?

Puss/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0