Farmor ♥

Jag har verkligen världens bästa farmor.
Det är helt galet hur bra hon är.
Någon som man kan skratta, gråta, prata och göra bort sig med.
Hon finns alltid där för mig och hon får mig att känna mig älskad, jämt.
Att alltid kunna vara den man är och bli accepterad för det.
Hon har gjort helgalna grejer och jag kan sitta i timmar och lyssna på allt hon varit med om.
Jag bara hoppas att jag fått vara med om lika mycket när jag är i den åldern.
När andra svikit har hon funnits där och stöttat till 219 %. Inte en chans att man går ledsen från henne.
Hon har lärt mig så mycket och gör det fortfarande. Att tara vara på allting och se saker från en ljus sida.
Gör man fel så är det bara att ta nya tag och göra rätt nästa gång.
Att "var och än skäms för sig".
När jag är med min farmor så vet jag att jag är det bästa hon har. Det säger hon hela tiden till mig med.
Jag är, har alltid varit och kommer alltid vara hennes lilla Linn.

Det finns inga ord för vad du betyder för mig farmor.
Jag älskar dig helt sjukt mycket. Det har jag alltid gjort och kommer alltid göra.
För mig är du den bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0