Fira lillebror- igen

Dags att fira Elias igen nu då.
Det är både en nackdel och fördel med skilda föräldrar- att fira samma sak flera gånger.
Jag tycker såklart om det när det är jag som fyller år eller så.
Inte lika roligt när det är Elias ;) Då får ju inte jag några presenter...
Min present har han redan fått, det var två veckor sen ungefär. Han fick ett par skor som han är väldigt nöjd med, make me happy :) Det är så roligt att ge bort något som den som får det är nöjd över.
Nu ska jag hjälpa mammut lite att göra iordning allt.

Take care.
Puss /Linn

 <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är så sjukt söt! <3

2011-07-19 @ 16:46:21
URL: http://nettycoop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0