Hemma igen

Hemma efter en helt underbar vecka i Falkenberg.
Vi har hunnit med en massa saker, inte minst Gekås-Ullared. Hihi. Köpte rätt mycket och är väldigt nöjd :D
Lillebror fyllde år i tisdags med, grattis till honom!
Igår hade vi lite grillkväll, jag, mamma, Elias, Måns, Ronald och Bodil. Det var superdupermysigt.
Jag, Måns och Elias körde sen frisbee i spöregn. Det var rätt roligt, men fan så blöt man blev.
Det började åska som bara den sen. Så vi spelade lite kort istället.
Nog om det.
Vi åkte hem idag då. Blev att äta lite lunch hos mormor och sen packa upp allting.
Nu på kvällen tog jag och mamma en springtur runt Bysjön, 7 km.
Riktigt bra jobbat av mig.

Imorgon väntar jobb.

Puss /Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0