Ingen bloggning på en vecka

Hej där!

Igår var jag ju på bröllop+dop. Det var riktigt fint i kyrkan!
Direkt efter gick vi till församlingsgården. Min älskade syssling Nellie var sjukt söt hela tiden och ville leka hela tiden. Älskar den lilla tjejen <3
Jag och mamma gick hem sen och gjorde oss iordning för festen på kvällen.
Hade samma kläder och allting. Så det blev mest TV:tittande för min del.
Klockan sju cyklade vi till hembygdsgården. Där var det kanon med :)
Runt klockan halv ett på natten cyklade vi hem och såg lite på film.
Sen blev det sova.

Sov till klockan halv ett idag, skönt som bara den.
Åkte hem till pappa och började packa för Falkenberg en vecka.
Åt lite mat hos farmor och sen åkte jag och pappa till stallet och kollade till Midde-mannen. Fyllde på nytt vatten med.
Väl hemma igen så åkte jag, pappa och Lulle neråt och hyrde film och köpte chips.
Pappa, jag Heléne och Lulle hade myskväll, filmen var kanonbra verkligen. Ingen aning om vad den hette..
Nu hamnade jag visst här..
Ska sova snart så jag är pigg och glad imorgon.

Då bär det alltså av till Falkenberg med min mamma och min bror.
En vecka med bad, god mat, teater, glass, minigolf, Ullared och massa mys. Kommer bli toppen, är supertaggad :D Kameran följer med så lite kort kommer upp på bloggen sen :)
Datorn följer inte med så det blir en bloggfri vecka.
Men med det här jäkligt långa inlägget gör det nog inget.. :)

Ha det bäst :)
Puss /Linn


Syskonkärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0