Tankarna hos Norge.

Mina tankar finns idag hos Norge och det som har hänt där, helt sjukt. Det går inte att släppa.

Den här veckan har kag varit urusel på att uppdatera. Men jag har faktiskt inte suttit vid datorn mycket alls.
Har haft fullt upp med jobb och stallet.
Kan säga såhär, ridningen har gått superbra den här veckan :) Ja, förra med!
Jag hade med mig Sara. Hon red Midde och jag red Tigriz. Vi red dressyr och lite över bommar, träna att korta och länga galoppen och så. Det gick så sjukt bra verkligen :) Tigge var underbar.
Red sen Tigge på torsdagen igen och då hade Moa hoppträning för mig. I början var Tigriz rätt jobbig, stark och pigg. Efter ett tag släppte det och det gick bra. Tränade linjer mest. Hoppade rätt högt på slutet.
Eller ja, högt för mig :) 1,15. Väldigt nöjd med det! Tigriz är min prinsessa.
Hoppade Midde dagen efter med. Samma övningar som på Tigge. Det gick super det med. Han är så duktig :)
Pappa var med och fotade, bilder kommer!

Idag har jag inte gjort så mycket mer än tittat på film och släppt in hästar. På kvällen var Carro här och åt och myste med oss. Jättetrevligt var det :D


Puss /Linn

Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

sv; Hihi, det kan man säga ;) <3

2011-07-25 @ 11:21:47
URL: http://moajonsson.blogg.se/
Postat av: ewz

du är världens gulligaste! klart vi ska ses snart, hör bara av dig!

saknar dig med <3

älskar dig kniv :*

2011-07-26 @ 12:34:27
URL: http://eewwzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0